Otroci

Obrazna refleksoterapija zajema tudi učinkovito in neinvazivno pomoč otrokom z vedenjskimi in učnimi težavami. Vse več otrok (in s tem njihovih staršev ter širša družba) se namreč sooča z razvojnimi težavami oziroma s težavami na področju motorike/gibanja, govora in jezika, pozornosti in koncentracije, z vedenjskimi in učnimi težavami, disleksijo in hiperaktivnostjo.

NAPREDEK OTROK Z OBRAZNO REFLEKSOTERAPIJO:

  • Razvoj malčka in govorne sposobnosti

S sinom Kristjanom, ki je star 4 leta, sva obiskala obrazno refleksoterapijo zaradi težav v komuniciranju, razumevanju, pozornosti in zaradi pogostega trmarjenja. Sin je z govorom začel zelo pozno. Njegove prve besede pri dveh letih in pol letih pogosto niso imele pomena, odgovarjal je nepravilno na vprašanja, kot da ni razumel navodil in prisotna je bila neizprosna trma in jok. Pri treh letih smo se oglasili najprej v razvojni ambulanti, kjer je delavna terapevtka z igro poskušala pomagati pri razvoju, vendar uspeh je bil zelo majhen, terapije pa so se nemalokrat končale v solzah in s trmo. Ko je  bil sin star 4 leta, ni želel barvati, risati, sestavljati, ni maral družabnih iger, delati z bucikami, čopiči  in podobnimi igrami, s katerimi se je učil na učnih urah. Predlagali so nam druge ambulante za pomoč otrokom s težavami v razvoju. Ob tej novici sem bila razočarana, a nisem želela tako hitro odnehati. Takrat, na veliko srečo, sem spoznala obrazno refleksoterapijo pri Nataši Kos Križmančič, zaradi česar sem danes presrečna mama. Kristjan je zdaj popolnoma drug malček, obrazno refleksoterapijo obiskujeva drugič, razumevanje je odlično, govor se je izboljšal, podaja lepe stavke, veliko sprašuje, ima večjo željo po družbi in tudi manj je bolan na dihalih. Obrazna refleksoterapija poteka zelo prijetno, sproščujoče in neboleče. Ne morem se načuditi, da lahko 4 letni fant, poln energije, leži eno uro, včasih med terapijo tudi zaspi. Obenem smo sprejeli nove prehranske navade, ki nam jih je predstavila terapevtka Nataša in pomagajo pri razvoju našega Kristjana. Moram priznati, da sedaj resnično uživam v sinovi družbi, kot že dolgo ne. Zelo sem vesela, ko se igrava družabne igre, postal je tudi zelo zvedav, rad raziskuje, zelo rad posluša branje knjig. Kaj naj rečem, zadovoljna sem in brez skrbi, saj je postal prekrasen fant, ki bo brez težav čez nekaj let zakorakal v šolo kot njegovi vrstniki. Najbolj pa me veseli, da so napredek opazili tako sorodniki kot tudi vzgojiteljice v vrtcu.

mama Jana, Žužemberk

  • Težave ob vstopu v šolo

Matic je star 6 let. Obiskuje prvi razred OŠ. Od nekdaj je bil nekaj posebnega. Njegove prve težave so se začele takoj ob vstopu v šolo. Vzgojiteljica nas je opozorila, da Matic včasih presliši navodila, ki jih poda in da noče sodelovati. Ugotovila sem, da ima motnje koncentracije. Odločili smo se, da mu šola dodeli dodatno pomoč. Vendar sem bila skeptična glede vsega in sem začela iskati še kakšno drugo rešitev za otroka. V reviji Misteriji sem zasledila članek o Obrazni refleksoterapiji Sorensensistem, kjer je v intervju odgovarjala Nataša Kos Križmančič. Gospo sem kontaktirala in januarja 2016 dobila datum, da pripeljemo Matica. Na posvetu nas je spraševala o otrokovih vsakdanjih stvareh, kaj pri njem opažamo, kako se obnaša doma ali zunaj doma in o njegovih navadah. Sledila je obrazna refleksoterapija. Otrok se najprej nikakor ni mogel umiriti, potem pa je zadeva le stekla. Od takrat je na posebni dieti brez sladkorja, bele moke in mleka. Jedilnike smo zanj priredili tako doma kot v šoli. Z vsako nadaljnjo terapijo je otrok začel v šoli sodelovati, doma je redno delal domače naloge. Prej smo ga morali prositi, da jo je naredil, sedaj pa se loti zadeve sam. Postal je tudi bolj umirjen in skoncentriran. Sedaj nas čaka še nekaj terapij, in vem, da bo otrok z vsako nadaljnjo še bolj dozorel. Še enkrat hvala gospe Nataši za pomoč in svetovanje pri našemu Maticu.

mama Mojca

  • Učne težave vnučke

Obiskala sem tridnevni seminar obrazne refleksoterapije, ki sta ga vodili Nataša Kos Križmančil in Lone Sorensen. Na seminarju smo se teoretično in praktično učili terapije za pomoč otrokom s težavami. Sem babica in imam dva vnuka, mlajši je star 6 let in slabo govori, večja vnukinja je učenka 6. razreda OŠ. Imela je težave z učenjem. Že 5 mesecev vnučki delam enkrat na teden terapijo na obrazu, dlaneh in stopalih. Rezultat je zelo dober, saj se vnukinja veliko bolje in raje uči in nikoli ne gre v šolo nepripravljena. To so opazili starši, ona sama in v šoli. Zelo sem vesela, da lahko pomagam svojim vnukom.

babica Olga     

  • Vedenjske težave v vrtcu

Adam je po terapijah začel več jesti in piti. Na stranošče gre zato večkrat, voda in blato pa sta enaka kot pred terapijami. Enostavne sladkorje smo 95% izključili, redno pa uživa olje Omega 3 kisline in poleg vode pije nesladkan čaj. Adam vsakomur, ki mu ponudi kaj sladkega, pove, da tega ne sme. Sam se zelo zaveda pomena prehrane in je pri tem tudi sam zelo dosleden. Opažamo, da je Adam bolj vesel in večino časa dobre volje. Tudi pri izvajanju različnih dejavnosti za katere je potrebna koncentracija in motivacija je napredoval. Še ne dolgo nazaj, smo ga morali spodbujati k npr. striženju, barvanju, risanju in drugih dejavnosti za katere se je potrebno usesti in umiriti. Sedaj že nekaj dni sam izbira naštete dejavnosti, si poišče material in ustvarja. Tudi vzgojiteljica je povedala, da je veliko bolj strpen do stvari, ki jih prej ni znal tolerirati. Predvsem je bilo govora o čakanju v vrstah, preoblačenjem v garderobi.

družina Matanović

                                    

Kontakt

Refleksoterapija, Nataša Kos Križmančič s.p.
p.e. Mirje 6, 1000 Ljubljana

Telefon: 041 764 964
E-pošta: obrazna.refleksoterapija@gmail.com
sola.obrazna.refleksoterapija@gmail.com
Facebook Google+ Twitter Youtube Instagram

Novice